Adăugare adminstrator

Există situații când trebuie să mai adăugăm un administrator în cadrul unei societăți – poate că avem nevoie de încă o persoană pentru că prima nu se poate ocupa sau avem nevoie de un bord. Sau pur și simplu vrem să avem mai mulți administratori într-o societate.

Pentru asta, putem să adăugăm unul sau mai mulți administratori noi.

Ce acte sunt necesare?

  • Hotărârea Adunării Generale a Asociaților (AGA) sau Decizia Asociatului Unic, după caz;
  • Actul constitutiv actualizat al societății în care arătam care sunt noii administratori (și cei vechi și cei noi);.
  • Copia actului de identitate al noului administratorului;
  • Cererea de înregistrare de la Registrul Comerțului (care poate fi găsită aici și se bifează la căsuțele 4.6 – ”administratori/persoane împuternicite/reprezentanți legali” + ”act constitutiv actualizat”)
  • Specimenul de semnătură al administrația + declarația notarială că acesta îndeplinește condițiile de administrator (lucrăm rapid cu notari astfel încât vă duceți doar la ora convenită să semnați documentele)

Cât costă să ne ocupăm noi?

350 RON

  •  TVA și taxe curier incluse
  •  Pregătire, depunere, ridicare, comunicare dosar la Registrul Comerțului

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune această operațiune:

  • declarație notarială pentru îndeplinirea condițiilor de a fi administrator – 60 RON
  • specimen de semnătură al administratorului dat în fața notarului – 70 RON

Avem nevoie de un minim de acte:

  • actul constitutiv al societății
  • certificatul de înmatriculare al societății
  • buletinul noului administrator

3 zile de la momentul depunerii dosarului complet la Registrul Comerțului.

Mulțumirea clienților este dovada că ne facem bine treaba!

Fericire
95%
Negociere
37%
Zâmbete
92%
Înjurături
5%

Am lucrat cu ei și  mai mult ca sigur că ne recomandă!

Simplu, rapid și practice. Fără cozi și timp pierdut!

0