fbpx

Servicii Registrul Comerțului

Alege timpul serviciului dorit și noi îți spunem franc tot ceea ce ai de făcut și cum putem să ne ocupăm noi pentru tine!

Afacerea ta la un simplu click distanță

Ce acte sunt necesare?

  • Rezervarea denumirii;
  • Actul constitutiv;
  • Buletinele asociaților/administratorilor
  • Declarațiile pe proprie răspundere ale asociaților/administratorului
  • Specimenul de semnătură al administratorului
  • Dovada depunerii capitalul social la bancă (minim 200 RON)
  • Dovada deținerii spațiului cu destinația de sediul social (dacă nu ai un spațiu, te putem ajuta noi)
Firma

Simplu, rapid și eficient!

Ce taxe trebuie să achit?

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune înființarea unei firme:

  • 130 RON la Registrul Comerțului
  • declarație notarială pentru îndeplinirea condițiilor de a fi asociat/administrator – 60 RON
  • specimen de semnătură al administratorului dat în fața notarului – 70 RON
  • capitalul social depus la bancă – minim 200 RON
Care sunt documentele necesare pe care trebuie să le trimit?

Avem nevoie de un minim de acte:

  • buletinele asociaților/administratorilor
  • dovada deținerii spațiului cu titlu de sediu social
  • ponderile asociaților în societate
  • activitatea ce se va desfășura pe firmă
Cât durează toată procedura?

3 zile de la momentul depunerii dosarului complet la Registrul Comerțului (dacă nu apar situații neprevăzute în relația cu ANAF sau alte autorități – cum ar fi dacă ai cazier fiscal sau la sediul respectiv mai sunt alte societăți și este necesară o declarație notarială).

Cât costă să ne ocupăm noi?

Pret

+ 100 RON dacă dorești să depunem și capitalul social la bancă în numele tău

  • TVA și taxe curier incluse
  •  Pregătire, depunere, ridicare, comunicare dosar la Registrul Comerțului
  • Consultanță gratuită
  • Plată la finalul procedurii

Orice vrei să modifici la firma ta, noi o facem pentru tine!

Societati

Servicii modificare pentru firma ta fără nicio deplasare la Registru Comerțului

Adăugare administrator

Există situații când trebuie să mai adăugăm un administrator în cadrul unei societăți – poate că avem nevoie de încă o persoană pentru că prima nu se poate ocupa sau avem nevoie de un bord. Sau pur și simplu vrem să avem mai mulți administratori într-o societate.

Pentru asta, putem să adăugăm unul sau mai mulți administratori noi.

Schimbare administrator

Există situații când trebuie să schimbăm administratorul unei societăți – fie că i-a expirat mandatul, nu poate să se mai ocupe de treburile curente sau pur și simplu vrem ca altă persoană să se ocupe de aceste operațiuni. Acest lucru se face prin schimbare administratorului care presupune două operațiuni: (a) revocarea administratorului existent (dacă nu i-a expirat mandatului) sau (b) numirea unui nou administrator.

Prelungire mandat administrator

Există situații în care administratorii nu au fost numiți de la bun început pentru o perioadă nelimitată, ci pe o perioadă mai scurtă de timp, de obicei 3 sau 4 ani. Dacă mandatul administratorului este expirat,ANAF-ul te poate declara inactiv, faptă ce se înscrie în cazierul fiscal.

Autorizare cod CAEN - Firmă

Vrei să extinzi activitatea firmei cu ajutorul codurilor CAEN? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de autorizarea unor noi coduri CAEN!

Modificare cod CAEN - Firmă

Vrei să o modifici activitatea societății cu ajutorul codurilor CAEN? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de modificare pentru tine!

Eliminare cod CAEN - Firmă

Vrei să modifici activitatea firmei și să o restrângi cu ajutorul codurilor CAEN? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de eliminarea codurilor CAEN!

Cesiune părți sociale către asociați

Poate că la un moment dat un asociat dorește să iasă din societate și să lase părțile lui sociale celorlalți asociați. Sau să își diminueze cota deținută în societate. Aceste operațiuni se realizează prin cesiunea (transmiterea) părților sociale.

Majorare capital social

La un moment dat ne vom afla în situația în care dorim să majorăm capitalul social al unei firme, din diverse motive:vrem să primim o investiție prin incorporarea primelor de emisiune, ne cer partenerii comerciali să avem un capital social mai mare pentru răspundere, vrem să ne plătim impozit pe profit etc.

Schimbare sediu social

Modificarea sediului social al societatii intervine cel mai frecvent in una din urmatoarele situatii: (a) sediul curent al societatii expira si asociatii vor sa mute sediul social in alta parte sau (b) asociatii doresc sa mute sediul social al societatii in alta parte, din diverse motive (chiria este prea mare, societatea s-a extins si are nevoie de un spatiu mai mare, societatea doreste sa-si mute activitatea preponderent in alta parte etc.)

Prelungire sediu / punct de lucru

E bine să muți sau să prelungești sediul social / punctul de lucru până să expire cel vechi pentru a evita inactivitatea firmei și înscrierea faptelor în cazierul fiscal

Înființare punct de lucru

În măsura în care fie desfășori activități în afara sediului social al societății, fie ai nevoie de un punct de lucru efectiv pe lângă (dacă ai de exemplu și un magazin fizic, pe lângă cel online), trebuie să înființezi un punct de lucru, care se declară la Registrul Comerțului.

Închidere punct de lucru

În măsură în care nu mai avem nevoie de un punct de lucru deschis, trebuie să îl închidem (radiem) de la Registrul Comerțului. Procedura este simplă, durează 3 zile și nu necesită mari eforturi.

Cooptare asociat nou - majorare de capital social

dacă vrei să aduci rapid un nou asociat într-o firmă (3 zile), o poți face printr-o majorare de capital social.

Cooptare asociat nou - cesiune părți sociale

Modalitatea clasică de aducere a unui nou asociat într-o firmă este cea de cesiune (transfer) a părților sociale. Practic, unul sau mai mulți asociați vinde către o persoană din afara firmei un număr de părți sociale (se pot vinde chiar și toate). Dar este și cea mai anevoioasă, pentru că durează aproximativ 45 zile, întrucât presupune două etape.

Modificare date identificare

Asociatul/administratorul și-a schimbat buletinul? Ne ocupăm noi de procedura de actualizare la ONRC, online, fără bătăi de cap.

Modificare denumire firma

Dacă nu te mai identifici cu vechea denumire a firmei sau trebuie să transformi un SRL-D in SRL, alege acest serviciu.

Suspendare activitate firma

Nu o să mai ai activitate pe firmă și vrei să o suspenzi? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm, online, fără bătăi de cap.

Reluare activitate firma

Ai o firmă suspendată și vrei să reiei activitatea? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm, online, fără bătăi de cap.

Dizolvare și lichidare

Vine și momentul când trebuie să închidem o firmă, din diverse motive. Ce este important de reținut – nu putem închide o firmă care are datorii către stat – trebuie să fie pe 0.

Obținere certificate constatatoare

Ai nevoie rapid de un certificat constatator pentru diverse instituții sau parteneri? Ne trebuie doar CUI-ul firmei.

Dacă nu ați găsit pe siteul nostru serviciul dorit, vă rugăm să ne contactați pentru a găsi cea mai bună soluție.

Înființarea unui PFA nu a fost nicicând mai simplu de făcut din fața calculatorului.

Ce acte sunt necesare?

  • Rezervarea denumirii
  • Declarația că îndeplinești condițiile pentru a fi titular al unei PFA
  • Buletinul titularului PFA
  • Specimenul de semnătură al titularului
  • Dovada deținerii spațiului cu destinația de sediul social (dacă nu ai un spațiu, te putem ajuta noi)
Reg Comertului

Simplu, rapid și eficient!

Ce taxe trebuie să achit?

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune înființarea unui PFA:

  • 15 RON la Registrul Comerțului
  • declarație notarială pentru îndeplinirea condițiilor de a fi titular în PFA – 60 RON
  • specimen de semnătură al titularului dat în fața notarului – 70 RON
Care sunt documentele necesare pe care trebuie să le trimit?

Avem nevoie de un minim de acte:

  • Declarația că îndeplinești condițiile pentru a fi titular al unei PFA
  • Buletinul titularului PFA
  • Specimenul de semnătură al titularului
  • Dovada deținerii spațiului cu destinația de sediul social (dacă nu ai un spațiu, te putem ajuta noi)
Cât durează toată procedura?

3 zile de la momentul depunerii dosarului complet la Registrul Comerțului (dacă nu apar situații neprevăzute în relația cu ANAF sau alte autorități – cum ar fi dacă ai cazier fiscal sau la sediul respectiv mai sunt alte societăți și este necesară o declarație notarială).

Cât costă să ne ocupăm noi?

Pret PFA
  • TVA și taxe curier incluse, achitat la final
  • Pregătirea, depunerea, ridicarea și comunicarea dosarului
  • Consultanță pe tot parcursul procedurii

Orice vrei să modifici la PFA-ul tău, noi o facem pentru tine!

Societati

Servicii modificare PFA fără nicio deplasare la Registru Comerțului

Autorizare cod CAEN - PFA

Nu e de ajuns să ai codurile CAEN în actul constitutiv, trebuie să le și autorizezi pentru a putea încasa bani pe seama lor.

Modificare cod CAEN - PFA

Îți extinzi domeniul de activitate sau faci o schimbare? Suntem aici să te ajutăm.

Eliminare cod CAEN - PFA

Trebuie să elimini din codurile CAEN (când vrei să aplici pentru un program, de exemplu)? Lasă-ne să ne ocupăm!

Modificare date identificare PFA

Ți-ai schimbat datele din buletin? Nu risca o amendă sau să ai probleme pe la instituții.

Modificare / Prelungire Sediu social PFA

Îți expiră sediul sau vrei să-l muți în altă parte?  De asemenea nu risca să stai cu sediul expirat – ANAF-ul te va declara inactiv și te vei alege cu cazier fiscal.

Suspendare activitate PFA

Dacă nu o să mai desfășori activitate, dar nu se știe de unde sare iepurele, suspendă activitatea PFA-ului pentru maxim 3 ani.

Reluare activitate PFA

Ai un PFA suspendat și tocmai ai zărit o oportunitate? Hai să o reactivăm!

Radiere PFA

Te-ai decis să închizi PFA-ul? Hai să o rezolvăm rapid.

0
Ghid Complet de Black Friday delivered by FAN Courier

🔐 Ți-ai protejat afacerea de Black Friday?

Află cum poți să vinzi cu succes în online fară să îți iei amenzi pentru că încalci GDPR sau induci clienții în eroare. 
Cumpără KIT Complet Magazine Online
close-link