Modifcarea sediului social

Modificarea sediului social al societatii intervine cel mai frecvent in una din urmatoarele situatii: (a) sediul curent al societatii expira si asociatii vor sa mute sediul social in alta parte sau (b) asociatii doresc sa mute sediul social al societatii in alta parte, din diverse motive (chiria este prea mare, societatea s-a extins si are nevoie de un spatiu mai mare, societatea doreste sa-si mute activitatea preponderent in alta parte etc.)

Ce acte sunt necesare?

  • Hotararea adunarii generale a asociatilor (AGA) prin care acestia decid mutarea sediului social de la sediul vechi catre sediul nou.
  • Anexa la hotararea AGA – contorul de cuvinte prin care sunt evidentiate cate caractere are hotararea  AGA (acest numar este necesar pentru a se calcula taxele de publicare in Monitorul Oficial – potrivit normelor actuale, 2000 de caractere costa 122 RON).
  • Dovada dreptului de folosinta al spatiului pentru noul sediu (contract de comodat, contract de inchirere etc.)
  • Dacă este nevoie și de acordul vecinilor, îl găsiți aici
  • Certificatul de inmatriculare al societatii, in original (acesta se va depune la Registrul Comertului si vi se va da unul nou, cu noua adresa a sediului)
  • Declaratia model 3 – ce se poate descarca de aici si unde se scriu toate activitatile pe care le vreti autorizate la sediu/punctul de lucru/terti
  • Cererea de înregistrare la Registrul Comerțului, pe care o găsiți aici – dacă  sediul se mută în (a) alt județ se bifează căsuța 4.3. si se precizează unde va fi noul sediu + căsuța 4.6. ”+ act constitutiv actualizat”l, (b) în același județ se bifează căsuța 4.6. ”sediul în același județ + act constitutiv actualizat.
ATENȚIE!

(1)     Incepand din anul 2017, Registrul Comertului nu mai cere si certificatele constatatoare anterioare ale societatii (cele prin care se exemplifica ce activitati deruleaza societate – sau ca nu desfasoara activitate in anumite locuri).

(2)    Nu uita sa autorizezi activitatile pe care le vei desfasura (la sediul social, puncte de lucru sau terti). Daca aceste activitati nu sunt autorizate, ANAF poate decide confiscarea lor in cazul unui control.

Cât costă să ne ocupăm noi?

500 RON

  •  TVA și taxe curier incluse
  •  Pregătire, depunere, ridicare, comunicare dosar la Registrul Comerțului

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune această operațiune:

  • aprox. 190 RON, cu excepția taxelor/onorariilor pentru persoanele care se ocupă de procedură.
  • dacă este cazul – 60 RON pentru declarația de nesuprapunere (dacă la noul sediul mai sunt și alte firme/PFA)

Avem nevoie de un minim de acte:

  • actul constitutiv al societăţii (copie scan);
  • certificatul constatator al societății (copie scan);
  • certificatul de înmatriculare al societății (în copie scan și apoi în original prin curier).

3 zile de la momentul depunerii dosarului complet la Registrul Comerțului.

Mulțumirea clienților este dovada că ne facem bine treaba!

Fericire
95%
Negociere
37%
Zâmbete
92%
Înjurături
5%

Am lucrat cu ei și  mai mult ca sigur că ne recomandă!

Simplu, rapid și practice. Fără cozi și timp pierdut!

0