Afacerea ta, la un click distanță!

Înființarea unei firme nu a fost nicicând mai simplu de făcut din fața calculatorului.

Ce acte sunt necesare?

  • Rezervarea denumirii;
  • Actul constitutiv;
  • Buletinele asociaților/administratorilor
  • Declarațiile pe proprie răspundere ale asociaților/administratorului
  • Specimenul de semnătură al administratorului
  • Dovada depunerii capitalul social la bancă (minim 200 RON)
  • Dovada deținerii spațiului cu destinația de sediul social (dacă nu ai un spațiu, te putem ajuta noi)

Cât costă să ne ocupăm noi?

500 RON

+ 100 RON dacă dorești să depunem și capitalul social la bancă în numele tău

  •  TVA și taxe curier incluse
  •  Pregătire, depunere, ridicare, comunicare dosar la Registrul Comerțului
  • Consultanță gratuită
  • Plată la finalul procedurii

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune înființarea unei firme:

  • 130 RON la Registrul Comerțului
  • declarație notarială pentru îndeplinirea condițiilor de a fi asociat/administrator – 60 RON
  • specimen de semnătură al administratorului dat în fața notarului – 70 RON
  • capitalul social depus la bancă – minim 200 RON

Avem nevoie de un minim de acte:

  • buletinele asociaților/administratorilor
  • dovada deținerii spațiului cu titlu de sediu social
  • ponderile asociaților în societate
  • activitatea ce se va desfășura pe firmă

3 zile de la momentul depunerii dosarului complet la Registrul Comerțului (dacă nu apar situații neprevăzute în relația cu ANAF sau alte autorități – cum ar fi dacă ai cazier fiscal sau la sediul respectiv mai sunt alte societăți și este necesară o declarație notarială).

Mulțumirea clienților este dovada că ne facem bine treaba!

Fericire
95%
Negociere
37%
Zâmbete
92%
Înjurături
5%

Am lucrat cu ei și  mai mult ca sigur că ne recomandă!

Simplu, rapid și practice. Fără cozi și timp pierdut!

0