Dizolvarea + lichidarea voluntară a societății

Vine și momentul când trebuie să închidem o firmă, din diverse motive. Ce este important de reținut – nu putem închide o firmă care are datorii către stat – trebuie să fie pe 0.

Ce acte sunt necesare?

  • Hotărârea Adunării Generale a Asociaților (AGA) sau Decizia Asociatului Unic, după caz;
  • Bilanțul de lichidare;
  • Raportul de lichidare;
  • Certificat emis de ANAF că firma nu are datorii.

Cât costă să ne ocupăm noi?

1000 RON

  •  TVA și taxe curier incluse
  •  Pregătire, depunere, ridicare, comunicare dosar la Registrul Comerțului

Fără costuri ascunse, îți spunem ce presupune această operațiune:

  • aprox. 190 RON, cu excepția taxelor/onorariilor pentru persoanele care se ocupă de procedură.

Avem nevoie de un minim de acte:

  • actul constitutiv al societății
  • certificatul de înmatriculare al societății
  • Faza 1: se publică Hotărârea AGA/Decizia Asociatului Unic de dizolvare și lichidare în Monitorul Oficial
  • Faza 2: după ce se publică Hotărârea AGA de transfer în Monitorul Oficial, se așteaptă 30 zile pentru ca eventualele persoane interesate să se opună acestei proceduri. Dacă nu se întâmplă acest lucru, după trecerea celor 30 zile se redepune Hotărârea AGA/Decizia Asociatului Unic și documentele contabile de lichidare și se finalizează procedura.
  • Total: aproximativ 45 zile (pentru că durează până se publică hotărârea AGA în Monitorul Oficial)

Mulțumirea clienților este dovada că ne facem bine treaba!

Fericire
95%
Negociere
37%
Zâmbete
92%
Înjurături
5%

Am lucrat cu ei și  mai mult ca sigur că ne recomandă!

Simplu, rapid și practice. Fără cozi și timp pierdut!

0