15

Vrei să schimbi denumirea firmei? Nimic mai simplu.

2 minute • Ana-Maria Udriste • 18 iunie 2019


Poate că te-ai plictisit de vechea denumire sau nu mi se mai potrivește noului business pe care îl faci. Sau vrei să ai o nouă identitate. Indiferent care este motivul, să schimbi denumirea firmei nu este o procedură deloc complicată, dar necesită un pic de atenție.

Ce documente ai nevoie?

  1. Rezervarea noii denumiri (atenție să nu prezinte elemente de similaritate cu alte denumiri – există riscul ca Registrul Comerțului să respingă noua înmatriculare și astfel să reiei toată procedura)
  2. Decizie a Asociatului Unic/Hotărârea AGA, după caz
  3. Anexă contor cuvinte la Decizie/Hotărâre AGA
  4. Actul constitutiv al societății, actualizat cu noua denumire
  5. Certificatul de înmatriculare al societății
  6. Certificatul constatator al societății

Atenție! (1) După ce se aprobă noua denumire la Registrul Comerțului, nu uita să te duci și pe la celelalte instituții (cum ar fi banca) pentru a face modificările și să-ți informezi partenerii comerciali.
(2) Trebuie să ai în vedere că este de preferat ca și contractele pe care le ai în derulare să fie modificate prin act adițional cu noua denumire a firmei.

Cum te putem ajuta?

Ne ocupăm să-ți modificăm denumirea firmei oriunde în țară, online, fără deplasări inutile. Redactăm documentația, oferim consultanță gratuită și urmărim tot procesul.
Află mai multe aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *